Oppimiskeskustelu terveydenhuollon ammattihenkilöiden simulaatiokoulutuksessa reflektion vaiheet, sisällöt sekä niiden ilmeneminen

Tutkimuksen tavoitteena oli ymmärtää, millä tavoin terveydenhuollon ammattihenkilöt reflektoivat oppimiskeskustelussa omaa oppimistaan, ja miten ohjaajat edistivät tai tukivat oppimisen reflektointia. Tutkimuksessa selvitettiin, millaisia reflektion vaiheita ja sisältöjä simulaatiokoulutuksen oppimi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tähtinen, Riikka
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92248