_version_ 1809900687416360960
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media brändit kuluttajat sitoutuminen (toiminta) markkinointi
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p13419 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
author Saarihuhta, Sauli
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Saarihuhta, Sauli Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Saarihuhta, Sauli
author_sort Saarihuhta, Sauli
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-11-28T21:01:37Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset br&#xE4;ndille</title><creator>Saarihuhta, Sauli</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">sosiaalisessa mediassa sitoutuminen</subject><subject type="other">br&#xE4;ndisitoutuminen</subject><subject type="other">br&#xE4;ndip&#xE4;&#xE4;oma</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">sitoutuminen (toiminta)</subject><available>2023-11-28T07:43:38Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92111</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202311288119</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202311288119</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/92111/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202311288119.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202311288119.pdf" type="application/pdf" length="1373903" sequence="1"/><recordID>123456789_92111</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_92111
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:11Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/92111\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202311288119.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202311288119.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-11-28T21:01:37Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Saarihuhta, Sauli Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille sosiaalisessa mediassa sitoutuminen brändisitoutuminen brändipääoma sosiaalinen media brändit markkinointi sitoutuminen (toiminta)
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_92111&index=0&size=large
title Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille
title_full Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille
title_fullStr Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille
title_full_unstemmed Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille
title_short Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille
title_sort kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille
title_txtP Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille
topic sosiaalisessa mediassa sitoutuminen brändisitoutuminen brändipääoma sosiaalinen media brändit markkinointi sitoutuminen (toiminta)
topic_facet brändipääoma brändisitoutuminen brändit markkinointi sitoutuminen (toiminta) sosiaalinen media sosiaalisessa mediassa sitoutuminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92111 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202311288119
work_keys_str_mv AT saarihuhtasauli kuluttajansitoutumisenmuodostuminensosiaalisessamediassajavaikutuksetbrändille