APA-viite (7. p.)

Saarihuhta, S., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille.

Chicago-viite (17. p.)

Saarihuhta, Sauli, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Kuluttajan Sitoutumisen Muodostuminen Sosiaalisessa Mediassa Ja Vaikutukset Brändille. 2023.

MLA-viite (9. p.)

Saarihuhta, Sauli, et al. Kuluttajan Sitoutumisen Muodostuminen Sosiaalisessa Mediassa Ja Vaikutukset Brändille. 2023.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.