APA-viite (7. p.)

Saarihuhta, S., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille.

Chicago-viite (17. p.)

Saarihuhta, Sauli, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Kuluttajan Sitoutumisen Muodostuminen Sosiaalisessa Mediassa Ja Vaikutukset Brändille. 2023.

MLA-viite (9. p.)

Saarihuhta, Sauli, et al. Kuluttajan Sitoutumisen Muodostuminen Sosiaalisessa Mediassa Ja Vaikutukset Brändille. 2023.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.