Saarihuhta, S., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Kuluttajan sitoutumisen muodostuminen sosiaalisessa mediassa ja vaikutukset brändille.
Chicago Style (17th ed.) CitationSaarihuhta, Sauli, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Kuluttajan Sitoutumisen Muodostuminen Sosiaalisessa Mediassa Ja Vaikutukset Brändille. 2023.
MLA (9th ed.) CitationSaarihuhta, Sauli, et al. Kuluttajan Sitoutumisen Muodostuminen Sosiaalisessa Mediassa Ja Vaikutukset Brändille. 2023.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.