Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Yrityksen ja asiakkaan välinen...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Yrityksen ja asiakkaan välinen vuorovaikutus verkkopalvelun näkökulmasta : tarkastelua yrityksen asiakasviestinnän kannalta

Yrityksen ja asiakkaan välinen vuorovaikutus verkkopalvelun näkökulmasta tarkastelua yrityksen asiakasviestinnän kannalta

Bibliographic Details
Main Author: Halme, Sasu
Other Authors: Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2006
Subjects:
S-ryhmä
203
vuorovaikutus
verkkopalvelut
kulutus
brändit
yritykset
kulutustutkimus
asiakkaat
mielikuvat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91464
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91464

Similar Items

  • Brandin merkitystasot asiakkaan ja yrityksen näkökulmista tarkasteltuina : case Hilarius-Hiiri
    by: Gröhn, Sanna
    Published: (2003)
  • Vähittäiskaupan brandimielikuvatutkimus : case: Euromarket Lahti
    by: Liukkonen, Anne
    Published: (2002)
  • Yläkoulun biologian ympäristökurssin vaikutus oppilaiden ympäristö- ja kulutusasenteisiin
    by: Huhtala, Päivi, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Yrityksen brandi-identiteetti suhteessa kuluttajien mielikuvaan brandista : case Finnkarelia
    by: Väisänen, Annika
    Published: (2008)
  • Kulutusvalinta ja holistinen liikuntanautinto : liikunnan merkityksiä kuntokeitaassa
    by: Metsäranta, Outi
    Published: (2004)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report