Halme, S., laitos, Y. j. f., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2006). Yrityksen ja asiakkaan välinen vuorovaikutus verkkopalvelun näkökulmasta: Tarkastelua yrityksen asiakasviestinnän kannalta.
Chicago-viite (17. p.)Halme, Sasu, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Yrityksen Ja Asiakkaan Välinen Vuorovaikutus Verkkopalvelun Näkökulmasta: Tarkastelua Yrityksen Asiakasviestinnän Kannalta. 2006.
MLA-viite (9. p.)Halme, Sasu, et al. Yrityksen Ja Asiakkaan Välinen Vuorovaikutus Verkkopalvelun Näkökulmasta: Tarkastelua Yrityksen Asiakasviestinnän Kannalta. 2006.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.