Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Suomalainen asennemuutos vuosi...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Suomalainen asennemuutos vuosina 1998-2001 ja sen vaikutukset TV-mainonnan sisältöihin

Suomalainen asennemuutos vuosina 1998-2001 ja sen vaikutukset TV-mainonnan sisältöihin

Bibliographic Details
Main Author: Leno, Minna
Other Authors: Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2004
Subjects:
203
televisiomainonta
suomalaiset
asenteet
asennemuutos
mainonta
viestintä
sisältö
viestinnän sosiologia
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91326
  • Holdings
  • Description
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Yhteiskunnallisen mainonnan merkitykset osana postmodernia kulutuskulttuuria
    by: Krogerus, Nora
    Published: (2008)
  • Hofstede's cultural dimensions reflected in Finnish and French television commercials
    by: Joly, Vincent
    Published: (2011)
  • Musiikin vaikutukset nuorten kokemuksiin televisiomainosten sukupuolittuneisuudesta
    by: Sirén, Milla, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Suomessa esitettävän televisiomainonnan välittämä kuva naisesta äitinä
    by: Hälikkä, Reetta
    Published: (2000)
  • Kultaisena kuohuvan Lapin Kullan vetovoima : Lapin Kullan televisiomainonnan visuaalinen kerronnallinen muutos ja verkkopalvelun osuus televisiokampanjan tukena
    by: Markkio, Susanna
    Published: (2006)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report