Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Kutsuuko kutsumus vai professi...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Kutsuuko kutsumus vai professionaalinen ammatti? : sairaanhoitajaopiskelijoiden näkemyksiä sairaanhoitajan ammatista

Kutsuuko kutsumus vai professionaalinen ammatti? sairaanhoitajaopiskelijoiden näkemyksiä sairaanhoitajan ammatista

Bibliographic Details
Main Author: Lassila, Maija
Other Authors: Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2004
Subjects:
203
asiantuntijuus
hoitotyö
sairaanhoitajat
ammattikorkeakoulut
ammattikuva
ammatit
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91291
  • Holdings
  • Description
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Sairaanhoidonopiskelijat ammatti-identiteetin rakentajina : hoitotyön opiskelijoista sairaanhoitajiksi
    by: Lerber, Eeva-Liisa
    Published: (2004)
  • Ammatillinen harjoittelu osana asiantuntijuuden kehittymistä ammattikorkeakoulussa
    by: Vesterinen, Marja-Liisa
    Published: (2002)
  • Sisätautisairaanhoitajan työn ja roolin muutos 1960-luvulta vuoteen 1996 : sairaanhoidon kulttuuriantropologista tarkastelua länsisuomalaisen keskussairaalan hoitajien työhistorian näkökulmasta
    by: Tammelin, Katri
    Published: (1999)
  • Kokemuksellisen oppimisen kautta kohti terveyden edistämisen asiantuntijuutta : hoitotyön ammattikorkeakouluopiskelijoiden terveyden edistämisen oppiminen hoitotyön harjoittelussa
    by: Liimatainen, Leena, kirjoittaja
    Published: (2002)
  • Luokanopettajaksi opiskelevien uranvalintavarmuus koulutuksen aikana
    by: Tervonen, Lasse
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report