Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Finland's foreign political la...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Finland's foreign political language of the 1990's in communicating the nation's self positions : a text analytic approach to selected presidential speeches in between 1998 and 1998

Finland's foreign political language of the 1990's in communicating the nation's self positions a text analytic approach to selected presidential speeches in between 1998 and 1998

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rupponen, Pia
Muut tekijät: Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Social Sciences, Faculty of Humanities, Yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, Viestintätieteiden laitos, Department of Social Sciences and Philosophy, Department of Communication, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 1999
Aiheet:
Valtio-oppi
kulttuurienvälinen viestintä
Political Science
Master's Degree Programme in Intercultural Communication
208
3134
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9110
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9110

Samankaltaisia teoksia

  • Finland's foreign political language of the 1990's in communicating the nation's self positions : a text analytic approach to selected presidential speeches in between 1998 and 1998
    Tekijä: Rupponen, Pia
    Julkaistu: (1999)
  • Intercultural communication experiences of foreign students with a focus on their perspectives of national, cultural and ethnic identity : case of exchange and degree students in Jyväskylä, Finland
    Tekijä: Natarova, Tatiana
    Julkaistu: (2011)
  • Threatened by Europe? : national identities in European work environment
    Tekijä: Rytisalo, Mari
    Julkaistu: (2003)
  • Culture, branding and national identity in the era of globalization : a study of beer brands in the Finnish market
    Tekijä: Hurley, William
    Julkaistu: (2013)
  • Culture and perceptions of power in teacher-student communication
    Tekijä: Erpestad, Mikko
    Julkaistu: (2011)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus