Urheilijat vaikuttajina maineen vaikutus suosittelun tehokkuuteen

Tämän tutkimuksen tavoitteena on lisätä ymmärrystä urheiluvaikuttajien brändiviestinnän merkityksestä kuluttajakäyttäytymiseen erityisesti maineen näkökulmasta. Maineen vaikutusta tutkittiin asenteeseen suosittelua kohtaan. Lisäksi tutkittiin suositteluasenteen vaikutusta brändiasenteeseen sekä edel...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vettenranta, Heini
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/91022