Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Language: Remove Filter fin
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Language: Remove Filter fin
  • GMANOVA- ja LISREL-malleista j...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
GMANOVA- ja LISREL-malleista ja niiden käytöstä koululaisten likinäköisyyden etenemistä analysoitaessa

GMANOVA- ja LISREL-malleista ja niiden käytöstä koululaisten likinäköisyyden etenemistä analysoitaessa

Bibliographic Details
Main Author: Laakkonen, Eero
Other Authors: Tilastotieteen laitos, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1993
Subjects:
207
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90914
  • Holdings
  • Description
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • Tasovertailuista ja LISREL-mallien käytöstä seurantatutkimuksessa : Siilinjärven Kuntoutumiskeskuksen kuntolomatutkimus
    by: Mäkelä, Pentti Juhani, et al.
    Published: (1984)
  • Tilastolliset menetelmät likinäköisyyden hoitokokeilun seuranta-analyysissä
    by: Peltovuori, Marja
    Published: (1992)
  • Lasten pituuskasvun analysoinnista GMANOVA- ja SIMPLEX-malleilla
    by: Terho, Rauno
    Published: (1988)
  • Lineaarisista stokastisista malleista ja niiden soveltamisesta keskiasteen koulutuksen oppilasmääristä muodostettuihin aikasarjoihin
    by: Väisänen, Paavo
    Published: (1973)
  • LISREL-faktorimallien rakentaminen Pearsonin ja polykoristen korrelaatioestimaattien pohjalta 11-19 -vuotiaiden koululaisten liikuntamotiiveille
    by: Saari, Juha, et al.
    Published: (1983)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report