Tabletti-tietokoneet yhteistoiminnallisen oppimisen mahdollistajana etnografinen tutkimus peruskoulun kuudennen luokan toimintakulttuurista

Syksyllä 2016 voimaantuleva uusi perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet korostaa entistä enemmän tieto- ja viestintätekniikan opetusta ja uusien teknologioiden hyödyntämistä opetuksessa. Tutkimukseni on etnografinen tutkimus mobiilioppimisesta. Keskiössä on tässä tutkimuksessa ollut tablettitie...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pennanen, Anniina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90600