Ryhmäytymisestä ryhmätyöhön vuorovaikutus- ja sosiaalisia taitoja edistämällä kohti toimivaa luokkayhteisöä

Tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata eraan länsi-suomalaisen alakoulun toisen luokan luokanopettajien kokemuksia luokkansa vuorovaikutus- ja sosiaalisten taitojen harjaannuttamisesta sekä onnistuneesta ryhmäytymisestä. Tavoitteena on saada aikaan luokka, jossa oppilaat kokevat luokan ilmapiirin turv...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ruuskanen, Miia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90582