Järvinen, T., tiedekunta, T., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2004). Asiakassuhteen ominaisuudet yhteistyön kehittämisen pohjana: Toiminta-analyyttinen tutkimus RavintoRaision elintarviketoimialalta.
Chicago-viite (17. p.)Järvinen, Tommi, Taloustieteiden tiedekunta, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Asiakassuhteen Ominaisuudet Yhteistyön Kehittämisen Pohjana: Toiminta-analyyttinen Tutkimus RavintoRaision Elintarviketoimialalta. 2004.
MLA-viite (9. p.)Järvinen, Tommi, et al. Asiakassuhteen Ominaisuudet Yhteistyön Kehittämisen Pohjana: Toiminta-analyyttinen Tutkimus RavintoRaision Elintarviketoimialalta. 2004.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.