APA (7th ed.) Citation

Järvinen, T., tiedekunta, T., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2004). Asiakassuhteen ominaisuudet yhteistyön kehittämisen pohjana: Toiminta-analyyttinen tutkimus RavintoRaision elintarviketoimialalta.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Järvinen, Tommi, Taloustieteiden tiedekunta, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Asiakassuhteen Ominaisuudet Yhteistyön Kehittämisen Pohjana: Toiminta-analyyttinen Tutkimus RavintoRaision Elintarviketoimialalta. 2004.

MLA (9th ed.) Citation

Järvinen, Tommi, et al. Asiakassuhteen Ominaisuudet Yhteistyön Kehittämisen Pohjana: Toiminta-analyyttinen Tutkimus RavintoRaision Elintarviketoimialalta. 2004.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.