Heikkinen, N., laitos, T., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2006). Kuluttajien suhtautuminen, ongelmat ja tavat käyttää lentoyhtiön verkkopalvelua osana päätöksentekoprosessiaan: Empiirinen tutkimus.
Chicago-viite (17. p.)Heikkinen, Niina, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Kuluttajien Suhtautuminen, Ongelmat Ja Tavat Käyttää Lentoyhtiön Verkkopalvelua Osana Päätöksentekoprosessiaan: Empiirinen Tutkimus. 2006.
MLA-viite (9. p.)Heikkinen, Niina, et al. Kuluttajien Suhtautuminen, Ongelmat Ja Tavat Käyttää Lentoyhtiön Verkkopalvelua Osana Päätöksentekoprosessiaan: Empiirinen Tutkimus. 2006.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.