Peltonen, E., tiedekunta, H., Humanities, F. o., laitos, T. j. k. t., Studies, D. o. A. a. C., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2001). Kohti hyvää tulkintaa: Eri käskytystyyppien vaikutus lukion oppilaiden novellin tulkintaan.
Chicago-viite (17. p.)Peltonen, Elina, Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Taiteiden ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Art and Cultural Studies, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Kohti Hyvää Tulkintaa: Eri Käskytystyyppien Vaikutus Lukion Oppilaiden Novellin Tulkintaan. 2001.
MLA-viite (9. p.)Peltonen, Elina, et al. Kohti Hyvää Tulkintaa: Eri Käskytystyyppien Vaikutus Lukion Oppilaiden Novellin Tulkintaan. 2001.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.