S2-opettajien käsityksiä lukemisen ymmärtämisen strategioista ja niiden opettamisesta

Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan S2-opettajien käsityksiä lukemisen ymmärtämisen strategioista ja niiden opettamisesta. Luetun ymmärtämisellä on merkittävä rooli kielenoppijan minäpystyvyyteen ja osallisuuteen ja lopulta integroitumiseen suomalaiseen yhteiskuntaan. S2-opettajan tehtävä on...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Koistinen, Iida
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90330