Hakasalo, L., laitos, T., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2013). Digitaalisen markkinointiviestinnän hyödyntämismahdollisuudet pienissä ja keskisuurissa B2B-teollisuusyrityksissä: Case Stancon oy.
Chicago-viite (17. p.)Hakasalo, Linda, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Digitaalisen Markkinointiviestinnän Hyödyntämismahdollisuudet Pienissä Ja Keskisuurissa B2B-teollisuusyrityksissä: Case Stancon Oy. 2013.
MLA-viite (9. p.)Hakasalo, Linda, et al. Digitaalisen Markkinointiviestinnän Hyödyntämismahdollisuudet Pienissä Ja Keskisuurissa B2B-teollisuusyrityksissä: Case Stancon Oy. 2013.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.