Hakasalo, L., laitos, T., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2013). Digitaalisen markkinointiviestinnän hyödyntämismahdollisuudet pienissä ja keskisuurissa B2B-teollisuusyrityksissä: Case Stancon oy.
Chicago Style (17th ed.) CitationHakasalo, Linda, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Digitaalisen Markkinointiviestinnän Hyödyntämismahdollisuudet Pienissä Ja Keskisuurissa B2B-teollisuusyrityksissä: Case Stancon Oy. 2013.
MLA (9th ed.) CitationHakasalo, Linda, et al. Digitaalisen Markkinointiviestinnän Hyödyntämismahdollisuudet Pienissä Ja Keskisuurissa B2B-teollisuusyrityksissä: Case Stancon Oy. 2013.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.