Lappalainen, K., laitos, T., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2007). Yritystarinoiden kiinnostavuus ja merkitys maaseutumatkailuyritysten internet-sivuilla matkailijoiden tiedon tarpeiden näkökulmasta.
Chicago-viite (17. p.)Lappalainen, Kaisu, Tietojenkäsittelytieteiden laitos, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Yritystarinoiden Kiinnostavuus Ja Merkitys Maaseutumatkailuyritysten Internet-sivuilla Matkailijoiden Tiedon Tarpeiden Näkökulmasta. 2007.
MLA-viite (9. p.)Lappalainen, Kaisu, et al. Yritystarinoiden Kiinnostavuus Ja Merkitys Maaseutumatkailuyritysten Internet-sivuilla Matkailijoiden Tiedon Tarpeiden Näkökulmasta. 2007.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.