Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Neljän naisliikunnanopettajan...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
Neljän naisliikunnanopettajan ajatuksia ja kokemuksia oppilaasta välittämisestä liikuntatunnilla

Neljän naisliikunnanopettajan ajatuksia ja kokemuksia oppilaasta välittämisestä liikuntatunnilla

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Syrjä, Niina
Other Authors: Liikuntatieteiden laitos, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2010
Subjects:
502
kohtaaminen
liikunnanopettajat
koululaiset
oppilaat
opettaja-oppilassuhde
huolenpito
koulunkäynti
koulutyö
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89540
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89540

Similar Items

  • Neljän naisliikunnanopettajan ajatuksia ja kokemuksia oppilaasta välittämisestä liikuntatunnilla
    by: Syrjä, Niina
    Published: (2010)
  • Maahanmuuttajien ja opettajien kohtaamisia : "Englishman in New York"
    by: Rantanen, Kai, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Näkymättömästä oppilaasta sinäksi : tapaustutkimus avoimen kohtaamisen vaikutuksista opettajan ja oppilaan välisessä suhteessa
    by: Kärkkäinen, Kaisa
    Published: (1998)
  • Näkymättömästä oppilaasta sinäksi : tapaustutkimus avoimen kohtaamisen vaikutuksista opettajan ja oppilaan välisessä suhteessa
    by: Kärkkäinen, Kaisa, et al.
    Published: (1998)
  • Yläkoulun oppilaiden kokemuksia liikunnanopettaja-oppilassuhteesta ja liikunnanopettajan vuorovaikutuskäyttäytymisestä liikuntatunnilla
    by: Jokinen, Hanna-Maria
    Published: (2018)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report