Ole hyvä! moraalikasvatus ala-asteen opettajan näkökulmasta

Tutkimuksella pyrittiin selvittämään moraalikasvatusta ala-asteen opettajan näkökulmasta sekä sen toteutumista ja ongelmia nykyisessä koulumaailmassa. Teorialla oli tarkoitus selvittää moraalia filosofian osa-alueena ja kasvatuksen taustana. Toimiessamme opettajina olemme huomanneet ettei moraali...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Pesola, Sari, Rättyä, Hilkka
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 1995
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89507