Pienryhmäoppilaiden kokemisen ja oppimisen riemua seikkailuelämyksissä

Tutkimuksessani lähdin toteuttamaan nelipäiväistä opetuskokeilua, jonka tarkoituksena oli yhdistää seikkailukasvatuksen ja elämyspedagogiikan elementtejä pienryhmän kokonaisopetukseen. Tutkimuksessa mukana oli kahdeksan 1.-2. luokan pienryhmän oppilasta. Oppilaat osallistuivat neljän päivän aikana y...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Määttä, Kati
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2006
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89504