_version_ |
1809900671438159872
|
annif_keywords_txtF_mv |
markkinointi
digitalisaatio
asiakaslähtöisyys
digitaalinen markkinointi
sisältötuotanto
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p8692
http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
http://www.yso.fi/onto/yso/p23942
http://www.yso.fi/onto/yso/p15070
|
author |
Rupponen, Janita
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
|
author_facet |
Rupponen, Janita
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
Rupponen, Janita
|
author_sort |
Rupponen, Janita
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-10-04T20:26:18Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä</title><creator>Rupponen, Janita</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">sisältömarkkinointi</subject><subject type="other">ostoprosessi</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">asiakaslähtöisyys</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><subject type="yso">sisältö</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><available>2023-10-04T05:33:22Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89368</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202310045388</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">© The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202310045388</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/89368/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202310045388.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202310045388.pdf" type="application/pdf" length="1141324" sequence="1"/><recordID>123456789_89368</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_89368
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:51:05Z
|
main_date |
2023-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2023
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/89368\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202310045388.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202310045388.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2023-10-04T20:26:18Z
|
publishDate |
2023
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Rupponen, Janita
Asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä
sisältömarkkinointi
ostoprosessi
markkinointi
asiakaslähtöisyys
digitaalinen markkinointi
sisältö
sosiaalinen media
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_89368&index=0&size=large
|
title |
Asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä
|
title_full |
Asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä
|
title_fullStr |
Asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä
Asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä
|
title_full_unstemmed |
Asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä
Asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä
|
title_short |
Asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä
|
title_sort |
asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi b2b yrityksissä
|
title_txtP |
Asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä
|
topic |
sisältömarkkinointi
ostoprosessi
markkinointi
asiakaslähtöisyys
digitaalinen markkinointi
sisältö
sosiaalinen media
|
topic_facet |
asiakaslähtöisyys
digitaalinen markkinointi
markkinointi
ostoprosessi
sisältö
sisältömarkkinointi
sosiaalinen media
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89368
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202310045388
|
work_keys_str_mv |
AT rupponenjanita asiakaslähtöinendigitaalinensisältömarkkinointib2byrityksissä
|