_version_ 1809900665480151040
annif_keywords_txtF_mv organisaatiokulttuuri sähköinen asiointi terveydenhoito julkinen hallinto terveydenhuolto
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p15382 http://www.yso.fi/onto/yso/p11007 http://www.yso.fi/onto/yso/p2641 http://www.yso.fi/onto/yso/p775 http://www.yso.fi/onto/yso/p2658
author Rouhe, Oke
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Rouhe, Oke Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Rouhe, Oke
author_sort Rouhe, Oke
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2023-09-15T20:01:02Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>S&#xE4;hk&#xF6;inen asiointi terveydenhoidossa organisaatiokulttuurin n&#xE4;k&#xF6;kulmasta</title><creator>Rouhe, Oke</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">toiminnan kehitt&#xE4;minen</subject><subject type="other">continual improvement</subject><subject type="other">continuous improvement</subject><subject type="other">education and training</subject><subject type="other">e-government</subject><subject type="other">electronic government</subject><subject type="other">health care</subject><subject type="other">organisational culture</subject><subject type="other">quality management</subject><subject type="yso">laatujohtaminen</subject><subject type="yso">koulutus</subject><subject type="yso">organisaatiokulttuuri</subject><subject type="yso">kehitt&#xE4;minen</subject><subject type="yso">terveydenhuolto</subject><subject type="yso">terveyspalvelut</subject><subject type="yso">s&#xE4;hk&#xF6;inen asiointi</subject><subject type="yso">terveydenhoito</subject><subject type="yso">organisaatiot</subject><subject type="yso">potilaat</subject><subject type="yso">s&#xE4;hk&#xF6;iset palvelut</subject><subject type="yso">arviointi</subject><available>2023-09-15T05:14:36Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89116</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202309155137</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202309155137</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/89116/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202309155137.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202309155137.pdf" type="application/pdf" length="2018547" sequence="1"/><recordID>123456789_89116</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_89116
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:51Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/89116\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202309155137.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202309155137.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2023-09-15T20:01:02Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Rouhe, Oke Sähköinen asiointi terveydenhoidossa organisaatiokulttuurin näkökulmasta toiminnan kehittäminen continual improvement continuous improvement education and training e-government electronic government health care organisational culture quality management laatujohtaminen koulutus organisaatiokulttuuri kehittäminen terveydenhuolto terveyspalvelut sähköinen asiointi terveydenhoito organisaatiot potilaat sähköiset palvelut arviointi
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_89116&index=0&size=large
title Sähköinen asiointi terveydenhoidossa organisaatiokulttuurin näkökulmasta
title_full Sähköinen asiointi terveydenhoidossa organisaatiokulttuurin näkökulmasta
title_fullStr Sähköinen asiointi terveydenhoidossa organisaatiokulttuurin näkökulmasta Sähköinen asiointi terveydenhoidossa organisaatiokulttuurin näkökulmasta
title_full_unstemmed Sähköinen asiointi terveydenhoidossa organisaatiokulttuurin näkökulmasta Sähköinen asiointi terveydenhoidossa organisaatiokulttuurin näkökulmasta
title_short Sähköinen asiointi terveydenhoidossa organisaatiokulttuurin näkökulmasta
title_sort sähköinen asiointi terveydenhoidossa organisaatiokulttuurin näkökulmasta
title_txtP Sähköinen asiointi terveydenhoidossa organisaatiokulttuurin näkökulmasta
topic toiminnan kehittäminen continual improvement continuous improvement education and training e-government electronic government health care organisational culture quality management laatujohtaminen koulutus organisaatiokulttuuri kehittäminen terveydenhuolto terveyspalvelut sähköinen asiointi terveydenhoito organisaatiot potilaat sähköiset palvelut arviointi
topic_facet arviointi continual improvement continuous improvement e-government education and training electronic government health care kehittäminen koulutus laatujohtaminen organisaatiokulttuuri organisaatiot organisational culture potilaat quality management sähköinen asiointi sähköiset palvelut terveydenhoito terveydenhuolto terveyspalvelut toiminnan kehittäminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89116 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202309155137
work_keys_str_mv AT rouheoke sähköinenasiointiterveydenhoidossaorganisaatiokulttuurinnäkökulmasta