_version_ |
1809902735973154816
|
annif_keywords_txtF_mv |
popmusiikki
markkinointi
rock
brändäys
brändit
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p2969
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p1882
http://www.yso.fi/onto/yso/p25981
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
|
author |
Ropponen, Sirja
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Music, Art and Culture Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Musiikkitiede
Musicology
3051
|
author_facet |
Ropponen, Sirja
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Music, Art and Culture Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Musiikkitiede
Musicology
3051
Ropponen, Sirja
|
author_sort |
Ropponen, Sirja
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2023-09-15T20:01:02Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi</title><creator>Ropponen, Sirja</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music, Art and Culture Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkitiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Musicology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3051</contributor><subject type="other">eteläkorealainen popmusiikki</subject><subject type="other">Etelä-Korea</subject><subject type="yso">K-pop</subject><subject type="yso">kansainvälisyys</subject><subject type="yso">musiikkiteollisuus</subject><subject type="yso">kulttuuriteollisuus</subject><subject type="yso">kieli ja kielet</subject><subject type="yso">popmusiikki</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">brändit</subject><subject type="yso">musiikki</subject><subject type="yso">muusikot</subject><subject type="yso">imago</subject><subject type="yso">kulttuuri</subject><subject type="yso">brändäys</subject><subject type="yso">Korean tasavalta</subject><subject type="yso">populaarikulttuuri</subject><available>2023-09-15T05:07:39Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintyö</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89112</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202309155133</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202309155133</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/89112/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202309155133.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202309155133.pdf" type="application/pdf" length="284816" sequence="1"/><recordID>123456789_89112</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_89112
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:54Z
|
main_date |
2023-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2023
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/89112\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202309155133.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202309155133.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
3051
|
publication_first_indexed |
2023-09-15T20:01:02Z
|
publishDate |
2023
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Ropponen, Sirja
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
eteläkorealainen popmusiikki
Etelä-Korea
K-pop
kansainvälisyys
musiikkiteollisuus
kulttuuriteollisuus
kieli ja kielet
popmusiikki
markkinointi
brändit
musiikki
muusikot
imago
kulttuuri
brändäys
Korean tasavalta
populaarikulttuuri
|
subject_txtF |
Musiikkitiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_89112&index=0&size=large
|
title |
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
|
title_full |
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
|
title_fullStr |
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
|
title_full_unstemmed |
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
|
title_short |
Globaali K-pop
|
title_sort |
globaali k pop eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
|
title_sub |
eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
|
title_txtP |
Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
|
topic |
eteläkorealainen popmusiikki
Etelä-Korea
K-pop
kansainvälisyys
musiikkiteollisuus
kulttuuriteollisuus
kieli ja kielet
popmusiikki
markkinointi
brändit
musiikki
muusikot
imago
kulttuuri
brändäys
Korean tasavalta
populaarikulttuuri
|
topic_facet |
Etelä-Korea
K-pop
Korean tasavalta
brändit
brändäys
eteläkorealainen popmusiikki
imago
kansainvälisyys
kieli ja kielet
kulttuuri
kulttuuriteollisuus
markkinointi
musiikki
musiikkiteollisuus
muusikot
popmusiikki
populaarikulttuuri
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89112
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202309155133
|
work_keys_str_mv |
AT ropponensirja globaalikpopeteläkorealaisenpopmusiikinbrändäysjamarkkinointi
|