_version_ 1809902735973154816
annif_keywords_txtF_mv popmusiikki markkinointi rock brändäys brändit
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p2969 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p1882 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
author Ropponen, Sirja
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Music, Art and Culture Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Musiikkitiede Musicology 3051
author_facet Ropponen, Sirja Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos Department of Music, Art and Culture Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Musiikkitiede Musicology 3051 Ropponen, Sirja
author_sort Ropponen, Sirja
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-09-15T20:01:02Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Globaali K-pop : etel&#xE4;korealaisen popmusiikin br&#xE4;nd&#xE4;ys ja markkinointi</title><creator>Ropponen, Sirja</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music, Art and Culture Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkitiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Musicology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3051</contributor><subject type="other">etel&#xE4;korealainen popmusiikki</subject><subject type="other">Etel&#xE4;-Korea</subject><subject type="yso">K-pop</subject><subject type="yso">kansainv&#xE4;lisyys</subject><subject type="yso">musiikkiteollisuus</subject><subject type="yso">kulttuuriteollisuus</subject><subject type="yso">kieli ja kielet</subject><subject type="yso">popmusiikki</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">musiikki</subject><subject type="yso">muusikot</subject><subject type="yso">imago</subject><subject type="yso">kulttuuri</subject><subject type="yso">br&#xE4;nd&#xE4;ys</subject><subject type="yso">Korean tasavalta</subject><subject type="yso">populaarikulttuuri</subject><available>2023-09-15T05:07:39Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89112</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202309155133</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202309155133</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/89112/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202309155133.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202309155133.pdf" type="application/pdf" length="284816" sequence="1"/><recordID>123456789_89112</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_89112
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:54Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/89112\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202309155133.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202309155133.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 3051
publication_first_indexed 2023-09-15T20:01:02Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Ropponen, Sirja Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi eteläkorealainen popmusiikki Etelä-Korea K-pop kansainvälisyys musiikkiteollisuus kulttuuriteollisuus kieli ja kielet popmusiikki markkinointi brändit musiikki muusikot imago kulttuuri brändäys Korean tasavalta populaarikulttuuri
subject_txtF Musiikkitiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_89112&index=0&size=large
title Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
title_full Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
title_fullStr Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
title_full_unstemmed Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
title_short Globaali K-pop
title_sort globaali k pop eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
title_sub eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
title_txtP Globaali K-pop : eteläkorealaisen popmusiikin brändäys ja markkinointi
topic eteläkorealainen popmusiikki Etelä-Korea K-pop kansainvälisyys musiikkiteollisuus kulttuuriteollisuus kieli ja kielet popmusiikki markkinointi brändit musiikki muusikot imago kulttuuri brändäys Korean tasavalta populaarikulttuuri
topic_facet Etelä-Korea K-pop Korean tasavalta brändit brändäys eteläkorealainen popmusiikki imago kansainvälisyys kieli ja kielet kulttuuri kulttuuriteollisuus markkinointi musiikki musiikkiteollisuus muusikot popmusiikki populaarikulttuuri
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/89112 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202309155133
work_keys_str_mv AT ropponensirja globaalikpopeteläkorealaisenpopmusiikinbrändäysjamarkkinointi