Kolmitasoisen tuen tarpeen arviointiroolit ja tuen prosessin vaiheet tarkastelussa kuntien varhaiskasvatusjohtajien käsitykset

Tämän tutkimuksen aiheena oli kolmitasoisen tuen mukainen tuen tarpeen arviointi ja tuen prosessin vaiheet. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää varhaiskasvatusjohtajien erilaisia käsityksiä siitä, minkälainen rooli lapsen tuen tarpeen arviointiin osallistuvilla henkilöillä on sekä minkälaisista va...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Almgren, Elisa, Nieminen, Emma
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88879