Skillnader i tankar om tandemundervisning mellan gymnasister som har finska respektive svenska som skolspråk

Tämän maisterintutkielman tarkoituksena on selvittää, onko lukiolaisten ajatuksissa tandemopetuksesta eroja riippuen koulukielestä (suomi ja ruotsi). Lisäksi selvitetään tekijöitä, jotka aiheuttavat mahdollisia eroja suhtautumisessa tandemopetukseen. Tutkimusmateriaali on kerätty puolistrukturoidun...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Salminen, Hanna
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:swe
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88754