_version_ 1809900659463421952
author Salminen, Hanna
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Ruotsin kieli Swedish 306
author_facet Salminen, Hanna Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Ruotsin kieli Swedish 306 Salminen, Hanna
author_sort Salminen, Hanna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-08-29T20:00:27Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Skillnader i tankar om tandemundervisning mellan gymnasister som har finska respektive svenska som skolspr&#xE5;k</title><creator>Salminen, Hanna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Ruotsin kieli</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Swedish</contributor><contributor type="oppiainekoodi">306</contributor><subject type="other">tandemundervisning</subject><subject type="other">spr&#xE5;kinl&#xE4;rning</subject><subject type="other">autenticitet</subject><subject type="other">&#xF6;msesidighet</subject><subject type="other">sj&#xE4;lvstyrning</subject><subject type="yso">kielen oppiminen</subject><subject type="yso">autenttisuus</subject><subject type="yso">vastavuoroisuus</subject><subject type="yso">itseohjautuvuus</subject><subject type="yso">lukio</subject><subject type="yso">lukiolaiset</subject><available>2023-08-29T05:59:45Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88754</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202308294792</identifier><language type="iso">sv</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202308294792</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/88754/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202308294792.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202308294792.pdf" type="application/pdf" length="2120261" sequence="1"/><recordID>123456789_88754</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_88754
language swe
last_indexed 2024-09-03T10:50:21Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/88754\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202308294792.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202308294792.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 306
publication_first_indexed 2023-08-29T20:00:27Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Salminen, Hanna Skillnader i tankar om tandemundervisning mellan gymnasister som har finska respektive svenska som skolspråk tandemundervisning språkinlärning autenticitet ömsesidighet självstyrning kielen oppiminen autenttisuus vastavuoroisuus itseohjautuvuus lukio lukiolaiset
subject_txtF Ruotsin kieli
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_88754&index=0&size=large
title Skillnader i tankar om tandemundervisning mellan gymnasister som har finska respektive svenska som skolspråk
title_full Skillnader i tankar om tandemundervisning mellan gymnasister som har finska respektive svenska som skolspråk
title_fullStr Skillnader i tankar om tandemundervisning mellan gymnasister som har finska respektive svenska som skolspråk Skillnader i tankar om tandemundervisning mellan gymnasister som har finska respektive svenska som skolspråk
title_full_unstemmed Skillnader i tankar om tandemundervisning mellan gymnasister som har finska respektive svenska som skolspråk Skillnader i tankar om tandemundervisning mellan gymnasister som har finska respektive svenska som skolspråk
title_short Skillnader i tankar om tandemundervisning mellan gymnasister som har finska respektive svenska som skolspråk
title_sort skillnader i tankar om tandemundervisning mellan gymnasister som har finska respektive svenska som skolspråk
title_txtP Skillnader i tankar om tandemundervisning mellan gymnasister som har finska respektive svenska som skolspråk
topic tandemundervisning språkinlärning autenticitet ömsesidighet självstyrning kielen oppiminen autenttisuus vastavuoroisuus itseohjautuvuus lukio lukiolaiset
topic_facet autenticitet autenttisuus itseohjautuvuus kielen oppiminen lukio lukiolaiset självstyrning språkinlärning tandemundervisning vastavuoroisuus ömsesidighet
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88754 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202308294792
work_keys_str_mv AT salminenhanna skillnaderitankaromtandemundervisningmellangymnasistersomharfinskarespektivesvensk