Luokanopettajaopiskelijoiden tunneäly ja sen kehitys ensimmäisen opintovuoden aikana

Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkittiin opettajaksi opiskelevien tunneälyä ja sitä, kehittyykö se heidän ensimmäisen opintovuotensa aikana. Kyselylomakeaineisto on kerätty luokanopettajaopiskelijoilta ensimmäisen opintovuoden syksyllä (2021) ja keväällä (2022). Tutkimuksessa käytettiin SREIS (Self...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Örmälä, Jaakko
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88553