Opettajan ja oppilaiden välisen ohjausvuorovaikutuksen laadun yhteys oppilaiden matemaattisiin taitoihin 1. luokalla.

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää millaista opettajan ja oppilaiden välisen ohjausvuorovaikutuksen laatu ensimmäisellä luokalla matematiikan oppitunneilla. Lisäksi haluttiin selvittää, miten ohjausvuorovaikutus on yhteydessä oppilaiden matemaattisiin taitoihin. Tutkimus toteutettiin osana...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Heikkinen, Sanni, Hoffren, Tatu
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88441