Heinoja, S., tiedekunta, K., Education, F. o., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2000). Työtasapainon muutoksen merkitykset, kohtaamistavat ja oppimishaasteet työntekijöiden näkökulmasta: Esimerkkitutkimus vanhusten palvelukodin työyhteisössä toteutetusta muutosprosessista.
Chicago-viite (17. p.)Heinoja, Sanna, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Työtasapainon Muutoksen Merkitykset, Kohtaamistavat Ja Oppimishaasteet Työntekijöiden Näkökulmasta: Esimerkkitutkimus Vanhusten Palvelukodin Työyhteisössä Toteutetusta Muutosprosessista. 2000.
MLA-viite (9. p.)Heinoja, Sanna, et al. Työtasapainon Muutoksen Merkitykset, Kohtaamistavat Ja Oppimishaasteet Työntekijöiden Näkökulmasta: Esimerkkitutkimus Vanhusten Palvelukodin Työyhteisössä Toteutetusta Muutosprosessista. 2000.