Heinoja, S., tiedekunta, K., Education, F. o., laitos, K., Education, D. o., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2000). Työtasapainon muutoksen merkitykset, kohtaamistavat ja oppimishaasteet työntekijöiden näkökulmasta: Esimerkkitutkimus vanhusten palvelukodin työyhteisössä toteutetusta muutosprosessista.
Chicago Style (17th ed.) CitationHeinoja, Sanna, Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Työtasapainon Muutoksen Merkitykset, Kohtaamistavat Ja Oppimishaasteet Työntekijöiden Näkökulmasta: Esimerkkitutkimus Vanhusten Palvelukodin Työyhteisössä Toteutetusta Muutosprosessista. 2000.
MLA (9th ed.) CitationHeinoja, Sanna, et al. Työtasapainon Muutoksen Merkitykset, Kohtaamistavat Ja Oppimishaasteet Työntekijöiden Näkökulmasta: Esimerkkitutkimus Vanhusten Palvelukodin Työyhteisössä Toteutetusta Muutosprosessista. 2000.