_version_ |
1799746732220743680
|
annif_keywords_txtF_mv |
sosiaalinen media
markkinointi
digitaalinen markkinointi
markkinointiviestintä
viestintä
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p23942
http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
http://www.yso.fi/onto/yso/p36
|
author |
Manninen, Ilari
|
author2 |
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
|
author_facet |
Manninen, Ilari
Informaatioteknologian tiedekunta
Faculty of Information Technology
Informaatioteknologia
Information Technology
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Tietojärjestelmätiede
Information Systems Science
601
Manninen, Ilari
|
author_sort |
Manninen, Ilari
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Informaatioteknologia
|
faculty_txtF |
Informaatioteknologian tiedekunta
|
first_indexed |
2023-06-30T20:00:30Z
|
format |
Kandityö
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Kandityö
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Vaikuttajamarkkinoinnin negatiiviset vaikutukset sosiaalisessa mediassa</title><creator>Manninen, Ilari</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietojärjestelmätiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">haitallisuus</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">vaikutukset</subject><subject type="yso">vaikuttajamarkkinointi</subject><available>2023-06-30T07:40:54Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatintyö</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88148</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306304294</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306304294</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/88148/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306304294.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306304294.pdf" type="application/pdf" length="378661" sequence="1"/><recordID>123456789_88148</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_88148
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:34Z
|
main_date |
2023-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2023
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/88148\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306304294.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306304294.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
601
|
publication_first_indexed |
2023-06-30T20:00:30Z
|
publishDate |
2023
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Manninen, Ilari
Vaikuttajamarkkinoinnin negatiiviset vaikutukset sosiaalisessa mediassa
haitallisuus
sosiaalinen media
markkinointi
vaikutukset
vaikuttajamarkkinointi
|
subject_txtF |
Kognitiotiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_88148&index=0&size=large
|
title |
Vaikuttajamarkkinoinnin negatiiviset vaikutukset sosiaalisessa mediassa
|
title_full |
Vaikuttajamarkkinoinnin negatiiviset vaikutukset sosiaalisessa mediassa
|
title_fullStr |
Vaikuttajamarkkinoinnin negatiiviset vaikutukset sosiaalisessa mediassa
Vaikuttajamarkkinoinnin negatiiviset vaikutukset sosiaalisessa mediassa
|
title_full_unstemmed |
Vaikuttajamarkkinoinnin negatiiviset vaikutukset sosiaalisessa mediassa
Vaikuttajamarkkinoinnin negatiiviset vaikutukset sosiaalisessa mediassa
|
title_short |
Vaikuttajamarkkinoinnin negatiiviset vaikutukset sosiaalisessa mediassa
|
title_sort |
vaikuttajamarkkinoinnin negatiiviset vaikutukset sosiaalisessa mediassa
|
title_txtP |
Vaikuttajamarkkinoinnin negatiiviset vaikutukset sosiaalisessa mediassa
|
topic |
haitallisuus
sosiaalinen media
markkinointi
vaikutukset
vaikuttajamarkkinointi
|
topic_facet |
haitallisuus
markkinointi
sosiaalinen media
vaikuttajamarkkinointi
vaikutukset
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88148
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306304294
|
work_keys_str_mv |
AT manninenilari vaikuttajamarkkinoinninnegatiivisetvaikutuksetsosiaalisessamediassa
|