_version_ |
1809900636149383168
|
annif_keywords_txtF_mv |
musiikki
piano
kokemukset
soittaminen
lapset (ikäryhmät)
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p1808
http://www.yso.fi/onto/yso/p11690
http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
http://www.yso.fi/onto/yso/p1743
http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
author |
Henttonen, Katariina
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Music, Art and Culture Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Musiikkitiede
Musicology
3051
|
author_facet |
Henttonen, Katariina
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
Department of Music, Art and Culture Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Musiikkitiede
Musicology
3051
Henttonen, Katariina
|
author_sort |
Henttonen, Katariina
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2023-06-27T20:00:35Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Haamu soittaa pianoa" : neljäsluokkalaisten kokemuksia musiikillisesta pelosta</title><creator>Henttonen, Katariina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Music, Art and Culture Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Musiikkitiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Musicology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3051</contributor><subject type="other">musiikin emootiotutkimus</subject><subject type="other">musiikillinen pelko</subject><subject type="other">konstruktivistinen emootioteoria</subject><subject type="other">kehollinen kognitio</subject><subject type="other">käsitemetafora</subject><subject type="other">lapsinäkökulmaisuus</subject><subject type="yso">musiikki</subject><subject type="yso">tunteet</subject><subject type="yso">musiikkipsykologia</subject><subject type="yso">musiikintutkimus</subject><subject type="yso">pelko</subject><available>2023-06-27T09:52:58Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88090</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306274153</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">© The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306274153</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/88090/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306274153.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306274153.pdf" type="application/pdf" length="370253" sequence="1"/><recordID>123456789_88090</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_88090
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:53:12Z
|
main_date |
2023-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2023
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/88090\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306274153.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306274153.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
3051
|
publication_first_indexed |
2023-06-27T20:00:35Z
|
publishDate |
2023
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Henttonen, Katariina
"Haamu soittaa pianoa" : neljäsluokkalaisten kokemuksia musiikillisesta pelosta
musiikin emootiotutkimus
musiikillinen pelko
konstruktivistinen emootioteoria
kehollinen kognitio
käsitemetafora
lapsinäkökulmaisuus
musiikki
tunteet
musiikkipsykologia
musiikintutkimus
pelko
|
subject_txtF |
Musiikkitiede
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_88090&index=0&size=large
|
title |
"Haamu soittaa pianoa" : neljäsluokkalaisten kokemuksia musiikillisesta pelosta
|
title_full |
"Haamu soittaa pianoa" : neljäsluokkalaisten kokemuksia musiikillisesta pelosta
|
title_fullStr |
"Haamu soittaa pianoa" : neljäsluokkalaisten kokemuksia musiikillisesta pelosta
"Haamu soittaa pianoa" : neljäsluokkalaisten kokemuksia musiikillisesta pelosta
|
title_full_unstemmed |
"Haamu soittaa pianoa" : neljäsluokkalaisten kokemuksia musiikillisesta pelosta
"Haamu soittaa pianoa" : neljäsluokkalaisten kokemuksia musiikillisesta pelosta
|
title_short |
"Haamu soittaa pianoa"
|
title_sort |
haamu soittaa pianoa neljäsluokkalaisten kokemuksia musiikillisesta pelosta
|
title_sub |
neljäsluokkalaisten kokemuksia musiikillisesta pelosta
|
title_txtP |
"Haamu soittaa pianoa" : neljäsluokkalaisten kokemuksia musiikillisesta pelosta
|
topic |
musiikin emootiotutkimus
musiikillinen pelko
konstruktivistinen emootioteoria
kehollinen kognitio
käsitemetafora
lapsinäkökulmaisuus
musiikki
tunteet
musiikkipsykologia
musiikintutkimus
pelko
|
topic_facet |
kehollinen kognitio
konstruktivistinen emootioteoria
käsitemetafora
lapsinäkökulmaisuus
musiikillinen pelko
musiikin emootiotutkimus
musiikintutkimus
musiikki
musiikkipsykologia
pelko
tunteet
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/88090
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306274153
|
work_keys_str_mv |
AT henttonenkatariina haamusoittaapianoaneljäsluokkalaistenkokemuksiamusiikillisestapelosta
|