Koulujen eriytyminen koulun pedagogisen henkilökunnan käsityksiä alueellisesta eriytymisestä ja koulujen eriytymisestä

Tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata koulun pedagogisen henkilökunnan erilaisia käsityksiä alueellisesta eriytymisestä ja koulujen eriytymisestä. Tutkimus toteutettiin fenomenografista lähestymistapaa käyttäen. Tutkimuksen aineisto kerättiin yhdessä yhtenäiskoulussa toimivalta koulun pedagogiselta h...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lasonen, Vivia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87978