Musiikkiin erikoistuneiden luokanopettajien kokemuksia tunnekasvatuksesta alakoulun musiikinopetuksessa

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää musiikkiin erikoistuneiden luokanopettajien kokemuksia tunnekasvatuksesta osana alakoulun musiikinopetusta ja opetussuunnitelmaa. Tutkimusta lähestyttiin fenomenologis-hermeneuttisen tutkimusperinteen mukaisesti. Tutkimusaineisto koostui yhdeksästä (n =...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Javanainen, Jenna, Kaartinen, Jenni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87954