Hör du mig! tankar kring kursen i svenska vid en oförutsedd övergång till distansundervisning vid ett yrkesinstitut under covid-19-pandemin

Bibliographic Details
Main Author: Kuusela, Hanna
Other Authors: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Ruotsin kieli, Swedish, 306
Format: Master's thesis
Language:swe
Published: 2023
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87887
_version_ 1809900621225000960
author Kuusela, Hanna
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Ruotsin kieli Swedish 306
author_facet Kuusela, Hanna Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Ruotsin kieli Swedish 306 Kuusela, Hanna
author_sort Kuusela, Hanna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2023-06-19T20:01:13Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>H&#xF6;r du mig! : tankar kring kursen i svenska vid en of&#xF6;rutsedd &#xF6;verg&#xE5;ng till distansundervisning vid ett yrkesinstitut under covid-19-pandemin</title><creator>Kuusela, Hanna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Ruotsin kieli</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Swedish</contributor><contributor type="oppiainekoodi">306</contributor><subject type="yso">ruotsin kieli</subject><subject type="yso">et&#xE4;opetus</subject><subject type="yso">oppimisymp&#xE4;rist&#xF6;</subject><subject type="yso">COVID-19</subject><available>2023-06-19T06:01:27Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87887</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306193942</identifier><language type="iso">sv</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306193942</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87887/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306193942.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306193942.pdf" type="application/pdf" length="2184180" sequence="1"/><recordID>123456789_87887</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_87887
language swe
last_indexed 2024-09-03T10:53:07Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87887\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306193942.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306193942.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 306
publication_first_indexed 2023-06-19T20:01:13Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kuusela, Hanna Hör du mig! : tankar kring kursen i svenska vid en oförutsedd övergång till distansundervisning vid ett yrkesinstitut under covid-19-pandemin ruotsin kieli etäopetus oppimisympäristö COVID-19
subject_txtF Ruotsin kieli
title Hör du mig! : tankar kring kursen i svenska vid en oförutsedd övergång till distansundervisning vid ett yrkesinstitut under covid-19-pandemin
title_full Hör du mig! : tankar kring kursen i svenska vid en oförutsedd övergång till distansundervisning vid ett yrkesinstitut under covid-19-pandemin
title_fullStr Hör du mig! : tankar kring kursen i svenska vid en oförutsedd övergång till distansundervisning vid ett yrkesinstitut under covid-19-pandemin Hör du mig! : tankar kring kursen i svenska vid en oförutsedd övergång till distansundervisning vid ett yrkesinstitut under covid-19-pandemin
title_full_unstemmed Hör du mig! : tankar kring kursen i svenska vid en oförutsedd övergång till distansundervisning vid ett yrkesinstitut under covid-19-pandemin Hör du mig! : tankar kring kursen i svenska vid en oförutsedd övergång till distansundervisning vid ett yrkesinstitut under covid-19-pandemin
title_short Hör du mig!
title_sort hör du mig tankar kring kursen i svenska vid en oförutsedd övergång till distansundervisning vid ett yrkesinstitut under covid 19 pandemin
title_sub tankar kring kursen i svenska vid en oförutsedd övergång till distansundervisning vid ett yrkesinstitut under covid-19-pandemin
title_txtP Hör du mig! : tankar kring kursen i svenska vid en oförutsedd övergång till distansundervisning vid ett yrkesinstitut under covid-19-pandemin
topic ruotsin kieli etäopetus oppimisympäristö COVID-19
topic_facet COVID-19 etäopetus oppimisympäristö ruotsin kieli
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87887 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306193942
work_keys_str_mv AT kuuselahanna hördumigtankarkringkursenisvenskavidenoförutseddövergångtilldistansundervisningvide