Alakoulun 4. ja 5. luokan oppilaiden liiallinen internetin käyttö yhteys itsearvioituun masennusoireiluun ja vertaissuhteisiin koulussa

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää suomalaisten 4. ja 5. luokkalaisten liiallisen internetin käytön yhteyttä itsearvioituun masennusoireiluun sekä vertaissuhteisiin koulussa. Lisäksi tutkimus tarkasteli missä määrin itsearvioitu masennusoireilu ja koulun vertaissuhteet selittivät liiallista int...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Eskelinen, Petter
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87659