Reimagining beauty advertising a qualitative study on consumer perceptions of inclusivity

Maailman muuttuessa yhä enemmän yhdistyneeksi ja monimuotoiseksi kysymys siitä, miten kauneusmainonta vaikuttaa ihmisten minäkuviin on noussut esiin. Tämän tutkimuksen tavoite on lisätä ymmärrystä siitä, miten suomalaiset kuluttajat kokevat inklusiivisuuden kauneusmainonnassa ja mitkä inklusiivisuud...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Clark, Liisa
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87655