Korkeakoulun ohjaajien ja opiskelijoiden kokemukset verkko-ohjauksen aikaisesta ohjausvuorovaikutuksesta

Tutkielman tavoitteena on selvittää ohjausvuorovaikutuksen ilmenemistä kasvokkaisen verkko-ohjauksen aikana, sekä tarkastella ohjaajan ja opiskelijan kokemusta vuorovaikutuksesta omasta positiostaan käsin. Verkko-ohjauksen erityisyyttä tarkastellaan suhteessa lähiohjaukseen. Tutkimuksen kontekstina...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kaipainen, Terhi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87645