_version_ |
1809900600640405504
|
annif_keywords_txtF_mv |
laatu
brändit
asiakkaat
mielikuvat
teknologia
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p5029
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
http://www.yso.fi/onto/yso/p2339
|
author |
Majava, Joonas
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Majava, Joonas
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
Majava, Joonas
|
author_sort |
Majava, Joonas
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2023-06-12T20:01:11Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen</title><creator>Majava, Joonas</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">asiakkaan sitoutuneisuus brändiin</subject><subject type="other">brändin uudelleenkäyttöaie</subject><subject type="other">itsepalveluteknologia</subject><subject type="other">SSTQUAL-mittaristo</subject><subject type="yso">itsepalvelu</subject><subject type="yso">laatu</subject><subject type="yso">brändit</subject><subject type="yso">palvelut</subject><available>2023-06-12T06:31:21Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87627</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306123695</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">© The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306123695</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87627/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306123695.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306123695.pdf" type="application/pdf" length="811095" sequence="1"/><recordID>123456789_87627</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_87627
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:51:48Z
|
main_date |
2023-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2023
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87627\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306123695.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306123695.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2023-06-12T20:01:11Z
|
publishDate |
2023
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Majava, Joonas
Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
asiakkaan sitoutuneisuus brändiin
brändin uudelleenkäyttöaie
itsepalveluteknologia
SSTQUAL-mittaristo
itsepalvelu
laatu
brändit
palvelut
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87627&index=0&size=large
|
title |
Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
|
title_full |
Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
|
title_fullStr |
Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
|
title_full_unstemmed |
Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
|
title_short |
Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
|
title_sort |
itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
|
title_txtP |
Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
|
topic |
asiakkaan sitoutuneisuus brändiin
brändin uudelleenkäyttöaie
itsepalveluteknologia
SSTQUAL-mittaristo
itsepalvelu
laatu
brändit
palvelut
|
topic_facet |
SSTQUAL-mittaristo
asiakkaan sitoutuneisuus brändiin
brändin uudelleenkäyttöaie
brändit
itsepalvelu
itsepalveluteknologia
laatu
palvelut
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87627
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306123695
|
work_keys_str_mv |
AT majavajoonas itsepalveluteknologianlaadunvaikutusasiakkaansitoutuneisuuteenjabrändinuudelleenkäy
|