Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen

Bibliographic Details
Main Author: Majava, Joonas
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2023
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87627
_version_ 1809900600640405504
annif_keywords_txtF_mv laatu brändit asiakkaat mielikuvat teknologia
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 http://www.yso.fi/onto/yso/p2339
author Majava, Joonas
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Majava, Joonas Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Majava, Joonas
author_sort Majava, Joonas
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-06-12T20:01:11Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja br&#xE4;ndin uudelleenk&#xE4;ytt&#xF6;aikeeseen</title><creator>Majava, Joonas</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">asiakkaan sitoutuneisuus br&#xE4;ndiin</subject><subject type="other">br&#xE4;ndin uudelleenk&#xE4;ytt&#xF6;aie</subject><subject type="other">itsepalveluteknologia</subject><subject type="other">SSTQUAL-mittaristo</subject><subject type="yso">itsepalvelu</subject><subject type="yso">laatu</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">palvelut</subject><available>2023-06-12T06:31:21Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87627</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306123695</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306123695</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87627/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306123695.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306123695.pdf" type="application/pdf" length="811095" sequence="1"/><recordID>123456789_87627</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_87627
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:48Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87627\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306123695.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306123695.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-06-12T20:01:11Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Majava, Joonas Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen asiakkaan sitoutuneisuus brändiin brändin uudelleenkäyttöaie itsepalveluteknologia SSTQUAL-mittaristo itsepalvelu laatu brändit palvelut
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87627&index=0&size=large
title Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
title_full Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
title_fullStr Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
title_full_unstemmed Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
title_short Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
title_sort itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
title_txtP Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen
topic asiakkaan sitoutuneisuus brändiin brändin uudelleenkäyttöaie itsepalveluteknologia SSTQUAL-mittaristo itsepalvelu laatu brändit palvelut
topic_facet SSTQUAL-mittaristo asiakkaan sitoutuneisuus brändiin brändin uudelleenkäyttöaie brändit itsepalvelu itsepalveluteknologia laatu palvelut
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87627 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306123695
work_keys_str_mv AT majavajoonas itsepalveluteknologianlaadunvaikutusasiakkaansitoutuneisuuteenjabrändinuudelleenkäy