Majava, J., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen.
Chicago-viite (17. p.)Majava, Joonas, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Itsepalveluteknologian Laadun Vaikutus Asiakkaan Sitoutuneisuuteen Ja Brändin Uudelleenkäyttöaikeeseen. 2023.
MLA-viite (9. p.)Majava, Joonas, et al. Itsepalveluteknologian Laadun Vaikutus Asiakkaan Sitoutuneisuuteen Ja Brändin Uudelleenkäyttöaikeeseen. 2023.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.