Majava, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen.
Chicago-viite (17. p.)Majava, Joonas, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Itsepalveluteknologian Laadun Vaikutus Asiakkaan Sitoutuneisuuteen Ja Brändin Uudelleenkäyttöaikeeseen. 2023.
MLA-viite (9. p.)Majava, Joonas, et al. Itsepalveluteknologian Laadun Vaikutus Asiakkaan Sitoutuneisuuteen Ja Brändin Uudelleenkäyttöaikeeseen. 2023.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.