APA (7th ed.) Citation

Majava, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Majava, Joonas, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Itsepalveluteknologian Laadun Vaikutus Asiakkaan Sitoutuneisuuteen Ja Brändin Uudelleenkäyttöaikeeseen. 2023.

MLA (9th ed.) Citation

Majava, Joonas, et al. Itsepalveluteknologian Laadun Vaikutus Asiakkaan Sitoutuneisuuteen Ja Brändin Uudelleenkäyttöaikeeseen. 2023.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.