Majava, J., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Itsepalveluteknologian laadun vaikutus asiakkaan sitoutuneisuuteen ja brändin uudelleenkäyttöaikeeseen.
Chicago Style (17th ed.) CitationMajava, Joonas, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Itsepalveluteknologian Laadun Vaikutus Asiakkaan Sitoutuneisuuteen Ja Brändin Uudelleenkäyttöaikeeseen. 2023.
MLA (9th ed.) CitationMajava, Joonas, et al. Itsepalveluteknologian Laadun Vaikutus Asiakkaan Sitoutuneisuuteen Ja Brändin Uudelleenkäyttöaikeeseen. 2023.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.