Varhaiskasvatuksen henkilöstön kokemuksia ruokailutilanteesta

Varhaiskasvatuksen ruokailutilanne on oleellinen osa henkilöstön toteuttamaa päivittäistä pedagogiikkaa, jossa lapsille tarjotaan mahdollisuus säännölliseen ateriarytmiin. Kasvava tutkimusnäyttö osoittaa ruokailutilanteen vaikutuksia sekä lapseen että kasvattajaan. Tämän tutkimuksen tavoite ja tarko...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Ottela, Sara
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87546