Aikuisopiskelijoiden kokemuksia oppimista edistävästä verkkovuorovaikutuksesta

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää aikuisopiskelijoiden kokemuksia oppimista edistävästä verkkovuorovaikutuksesta. Aihetta tarkastellaan verkkovuorovaikutuksen määritelmän ja konstruktivistisen oppimiskäsityksen avulla. Lisäksi tutkimuksessa oltiin kiinnostuneita siitä, miten verkkovuorovai...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Simola, Satu
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87537