Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä

Bibliographic Details
Main Author: Ajanko, Maisa
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2023
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87512
_version_ 1809900592684859392
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media kuluttajat kuluttajakäyttäytyminen mainonta roolit
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 http://www.yso.fi/onto/yso/p14418
author Ajanko, Maisa
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Ajanko, Maisa Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Ajanko, Maisa
author_sort Ajanko, Maisa
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2023-06-07T20:11:04Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskist&#xE4;</title><creator>Ajanko, Maisa</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><available>2023-06-07T09:51:27Z</available><issued>2023</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87512</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202306073582</identifier><language type="iso">fi</language><rights>In Copyright</rights><rights type="copyright">&#xA9; The Author(s)</rights><rights type="accesslevel">openAccess</rights><rights type="url">https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306073582</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/87512/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306073582.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202306073582.pdf" type="application/pdf" length="703629" sequence="1"/><recordID>123456789_87512</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_87512
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:33Z
main_date 2023-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2023
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/87512\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202306073582.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202306073582.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2023-06-07T20:11:04Z
publishDate 2023
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Ajanko, Maisa Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä sosiaalinen media markkinointi kuluttajat digitaalinen markkinointi
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_87512&index=0&size=large
title Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä
title_full Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä
title_fullStr Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä
title_full_unstemmed Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä
title_short Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä
title_sort sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä
title_txtP Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä
topic sosiaalinen media markkinointi kuluttajat digitaalinen markkinointi
topic_facet digitaalinen markkinointi kuluttajat markkinointi sosiaalinen media
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/87512 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306073582
work_keys_str_mv AT ajankomaisa sosiaalisessamediassatapahtuvanfinanssimainonnanroolikuluttajienkokemukseenriskistä