APA-viite (7. p.)

Ajanko, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2023). Sosiaalisessa mediassa tapahtuvan finanssimainonnan rooli kuluttajien kokemukseen riskistä.

Chicago-viite (17. p.)

Ajanko, Maisa, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Sosiaalisessa Mediassa Tapahtuvan Finanssimainonnan Rooli Kuluttajien Kokemukseen Riskistä. 2023.

MLA-viite (9. p.)

Ajanko, Maisa, et al. Sosiaalisessa Mediassa Tapahtuvan Finanssimainonnan Rooli Kuluttajien Kokemukseen Riskistä. 2023.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.